Pytania i odpowiedzi
Dostawy są realizowane w przedziale około godziny 2:00 – 7:00.
Niestety nie. Godziny dostaw są takie same ze względu logistycznych.
Realizujemy dostawy od poniedziałku do soboty. Jedzenie na niedzielę dostarczane jest z dostawą sobotnią.
Tak, kaloryczności lub sama dieta może być zmieniona w trakcie trwania zamówienia. Przy zwiększeniu kaloryczności trzeba będzie dopłacić odpowiednią różnicę. Natomiast przy zmniejszeniu różnica zostanie zwrócona w formie punktów.
Póki co nie ma takiej możliwości. Doręczamy w konkretnych miastach. Listę miejscowości i obsługiwane kody pocztowe znajdziesz tutaj.
Tak, można podgrzewać tacki, które są podpisane „Podgrzej mnie„. Tacki obecnie używane przez SPORTFOODBOX pochodzą tylko od certyfikowanego dostawcy i nadają się do bezpiecznego podgrzania w mikrofalówce.
Wszystkie zamówienia w tygodniu złożone do godz. 5.00 realizowane są już następnego dnia. Zamówienia złożone w piątek do godziny 5:00 zrealizowane zostaną w poniedziałek. Zamówienia złożone do 5:00 do piątku dostarczone będą w sobotę rano.
Oczywiście, można zmienić adres przez panel klienta i/lub aplikację mobilną. O ile nowy adres jest w obszarze strefy dostaw i zostanie to zrobione odpowiednio wcześniej (do godziny 5:00 dnia poprzedzającego).
Nie możemy wykluczyć wybranego składnika z diety, natomiast w panelu klienta widać skład wszystkich dań i można wybrać danie jakie nie ma składnika, którego nie chcemy.
Tak, można zmienić datę dostawy do godziny 5:00 dnia poprzedzającego zamówienie.
SPORTFOODBOX systematycznie poszerza obszar dostaw! Na chwile obecną jesteśmy w większości miejscowości w Polsce. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie znajdują się aktualne informacje na ten temat.