fbpx

Pytania i odpowiedzi

Dostawy są realizowane w przedziale 1:30 – 8:00.

Niestety nie. Posiłki dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej w przedziale 1:30 – 8:00. Możesz zaznaczyć do której godziny najpóźniej paczka powinna być pod skazanym adresem.

Realizujemy dostawy od poniedziałku do soboty. Jedzenie na niedzielę dostarczane jest z dostawą sobotnią.

Tak, kaloryczności lub sama dieta może być zmieniona w trakcie trwania zamówienia. Przy zwiększeniu kaloryczności trzeba będzie dopłacić odpowiednią różnicę. Natomiast przy zmniejszeniu różnica zostanie zwrócona w formie punktów.

Póki co nie ma takiej możliwości. Doręczamy w konkretnych miastach. Listę miejscowości i obsługiwane kody pocztowe znajdziesz tutaj.

Tak, można podgrzewać tacki, które są podpisane „Podgrzej mnie„. Tacki obecnie używane przez SPORTFOODBOX pochodzą tylko od certyfikowanego dostawcy i nadają się do bezpiecznego podgrzania w mikrofalówce.

Zamówienia przyjmujemy do godziny 22:00 dnia poprzedzającego wysyłkę. W przypadku weekendu, zamówienie na sobotę przyjmujemy do środy do godziny 22:00, zamówienie na niedzielę najpóźniej należy złożyć w czwartek do 22:00.

Oczywiście, można zmienić adres przez panel klienta i/lub aplikację mobilną. Należy pamiętać, iż nowy adres musi być w obszarze strefy dostaw i zostanie to zrobione odpowiednio wcześniej. Zmiana adresu może nastąpić najpóźniej do godziny 10:00 dnia poprzedzającego dostawę. Najlepiej poinformować o tym Biuro Obsługi Klienta mailowo kontakt@sportfoodbox.pl lub telefonicznie.

Tak, wszelkie zmiany w diecie można nanosić samodzielnie poprzez panel do godziny 22:00 dnia poprzedzającego wysyłkę.

Tak, można zmienić datę dostawy do godziny 5:00 dnia poprzedzającego zamówienie.

SPORTFOODBOX systematycznie poszerza obszar dostaw! Na chwile obecną jesteśmy w większości miejscowości w Polsce. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, gdzie znajdują się aktualne informacje na ten temat.

Stwórz dietę

Zaplanuj dietę już dziś!

Zamów teraz